15/13-08

I dag är det måndag (bläää) jag hatar  måndagar.
Men det som är positivt är att det bara är tre dagar kvar! så det är inga läxor den här veckan jippi. Men vi ska ha en uppsats om var för jag ska få åka till Kina. Och det kommer gå åt helvete för att man ska skriva på engelska! 
Jag som vill åka till Kina =( men någon dag så kommer jag Kina det lovar jag.

I dag har jag vart super tröött och har typ "gått i sömnen i skolan". Men girlsen och jag har haft väldigt roligt endå. 
Jag är så glad över att det var sista Tyska lektionen för i år är över!
Men värre blir det nästa år det kommer Maggis se till. Men nu ska jag se det positiva som Raring brukar sig.                   

 Men nu ska jag dra och fixa fika till matten i morgon så "puss och kram skumbanan"

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0