17/12-08

I dag har det vart syslöjd hela förmiddagen. Efter de var det Lunch som bestog av julbord.
Efter lunchen var det film "ZOZO" somnade nästan men brand alarmet gick i gång så jag han inte somna. Tycker att filmen var långtråkig och den var inte så sorglig som alla andra sa! Men efter filmen var det en Reflektion som blev väldigt intressant.


Jag skulle fota mina kläder idag, som jag ska ha i morgon på skolavslutningen men jag orkar inte. Har skit ont i huvudet
girlsen får se dem imorgon i skolan.
Imorgon börjar vi 10:00 så det blir sovmorgon! men uppsatsen ska skrivas då =(
Har typ panik (like always)

Dags för middag.
ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag dü ?

2008-12-26 @ 14:16:44
URL: http://breakeble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0