25/12-08




                    GrattiS MORFAR!


I dag fyller morfar 80år! Jag kan inte fatta att han är så gammal.
Jag och min syster hjälpte mormor med festen som hon ordnat. Jag och min kusin baka efterrätten och min Prinssestårta blev faktist bra!
Sedan så hälsa man på alla gammla tanter och gubbar, och alla sa samma sak: Jag såg dig när du var så häääär liten kommer du ihåg mig? 

Då undrar jag tror du att man kommer ihåg någonting när man är bebis!
och du såg mig inte sist när jag var så dääär liten  vi sågs sist föra ett år sedan, och då sa du lika dant!

Men annars tycker jag att kvällen blev väldigt bra fast jag kände att jag var på väg att bli sjuk! men jag tjäna 500kr av min snälla söta mormor!

Tack och hej Leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0