30/12-08

BYXMYNDIG

I morgon så lämnar jag mitt fjortisliv! Jag fyller ju 15år. Jag blir sexmyndig nej jag menar byxmyndig...
inte för att jag bryr mig så mycket!
jag har då firat med girlsen i går kväll och hela natten, ja vi la oss ju aldrig, jag fick sova typ en timme men alla andra var uppe hela kvällen/ natten/morgonen. vi hade iallafall väldigt roligt, jag spela anden i glaset för första gången och det var en upplevelse jag aldrig kommer glömma. vi såg också Wild Child som handlar om ett tjejgäng som går i en brittisk internatskola. I filmen så bär man såklart skoluniformer och det är snygga brittiska pojkar med! Tjejgänget pånminer mycket om mina flickor.




jag är så glad över att jag träffat mina vänner, vi har nu känt varandra ungefär ett år
men det käns som om vi känt varandra hur länge som helst. en tråkig nyhet är att nu när Anna har kommit hem så ska hon flytta, men hon lämnar oss inte i skolan som tur är.

Men i morgon så firar jag min födelsedag på en kryssning på båten Galaxy med en grupp aliens : )
XOXO, Nattugglan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman<3

2009-01-01 @ 17:59:19
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0