Grattis Mamma 12/12-08

I dag fyller mamma år så ett stort grattis till henne.
Jag och Moa min "Kära syster" gick upp tidigare och gav mamma frökost på sängen.
sedan var det bara att rucha iväg till skolan. Men jag slutar tolv på fredagar så det är skönt.
Efter lunchen som bestog av risgrynsgröt! (Blääää) 
så åkte jag och Linne´a upp till Välingby för jul shopping. Ja det blev en födelsedag till mamma istället. Men jag och Linne´a hadde iallafall väldigt kul. Jag kom på ett nytt ord: Plash, jag fick en stor fet regn droppe rakt i ögat så min reaktion blev PLASH!

Men nu ska jag packa väskan och dra hem till Papi ska vara där i en vecka! Måste siga att jag och mamma har bråkat väldigt lite denna vecka! Men det är väl för att man ska vara snäll till JUL<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0