" JULKLAPPS SHOPPING" 20/12-08

Både i dag och i går har jag köpt julklappar. I går möte jag Sarah vid St: eriksplan. Köpte nästan alla julklappar i stan. Men morfars och några små grejor var kvar.
Så jag och Sarah + Linda (Sarah´s syster) gick upp till Vällingby. Sedan gick vi hem och slogin julklappar. I år lackar jag mina klappar det är faktist skit kul!
Så där satt jag och lacka och lyssna på julmusik med Sarah.

Har köpt skit snygga klädder till julafton lägger upp en bild efter jul! Men flickor vi måste köpa en julklapp till söta lilla Anna. Så ni får gärna ringa så att jag vet när.

Men nu ska jag se Harry Potter "fången från Azkaban" ( som är den bästa filmen bland Potter filmerna)
 
Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0