"JULLOV" 18/12-08

I dag har det vart en skön dag, vi gjorde inget speciellt  i skolan.
vi dansa capella dansen " hot stuff" och hade julstädning.
Uppsatsen gick ganska bra men jag tror inte att jag får åka till kina. Men man ska aldrig siga aldrig!
Efter skolan åkte jag och Elisabeth til St: Thomas kyrka för att tareda på info om konfirmation.
elisabeth ska såklart ge en dum komentar om en ljusstake som står där.

Elisabeth: En såndär har vi också hemma!
Jag: JAHA!
elisabeth: Men den hänger vi hattar på!

16:45 så ska vi tillbaka till skolan.
Julavslutningen gick snabbt vi fick våra betyg och lyssna på kören. Har MVG i bild är väldigt glad =)
Det är  tortyr att gå i hög klackade skor. (ville bara siga det)

Jag ska också siga tack til mina underbara flickor för julklapparna, jag älskar smycken!

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0