Lucia 13/12-08

I dag är det lucia men det är inte längre så som det var för!
När man var mindre så var Lucia en dag som man väntade på i December. Man klädde ut sig till Lucia eller en tärna och sjöng finna songer "host, host" är ganska glad över att man kommit över den delen i livet.
                                                                              
                                                            

Men i dag så gick man upp och åt frökost framför tv:n.  
Vid 12:00 tog man en Dusch och åkte hem till mormor & morfar. Jag och min kusin städade där och känade 500kr var. vi planerade också morfars födelsedag han fyller ju 80. Jag ska baka en marzipantårta till den 25 december, vi får väl se hur det går!

Men nu ska jag äta en Lussebulle och se på tv med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0