Vad vore ett påskägg utan godis...

Fredag
jap mitt lov har jag tillbringat inne i stan, ja det blev en dag inne i stan igen men med Emelie och Linnéa =) så vi gick runt på skeppsholmen tror ja?xD vi hade jätte trevligt i alla fall och fota en massa. Sedan trippa vi vidare inne i stan. tillslut hamna vi i gammla stan med Ben and Jerry´s i den sköna solen. sedan vi fem tiden åkte vi hem och jag till vällingby där pappsen hämta mig på moppen =) 

Lördag 
ja glad påsk på er allesammans! var uppe lite för länge igår, men jag och syrran satt och spela spel blandannat "fia med knuff" där jag förlora helatiden! min syster har världens tur när det kommer till att kasta en tärning. ja vi satt kanske lite för länge så jag vakna typ vid ett i dag! Men min påsk afton spendera jag inte i Kyrkan!!! det blev middag hemma hos en barndoms kompis och vi rökte vattenpipa :) Men fick väldigt ont i halsen efter ett tag för lilla Linnéa har smittat mig med hennes förkyldning..... morrr
men jag älskar henne ändå <3

söndag
det är så typiskt mig jag gör tvärtimot än vad man ska göra! jag har måt skit hela dagen och ändå så tar jag en cykeltur! som slutar med att jag, Linnéa. Emelie och Johan drar hem till Anton. jag, Emelie och Linnéa hade mycket roligt åt många saker och ting :) nu sitter jag här i alla fall och har världens huvudvärk. Men gör man tvärtimot än vad min mor skulle säga att jag skulle göra så får man faktiskt skylla sig själv :)
nu ska jag äta något från mitt påskägg som jag fick från världens snällaste Mor <3

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0