Solen och vännernas skratt är livet!

Fredagen blev en mycket rolig dag!
ja det blev bio men Ana och Emelu, "En shopaholics bekännelser" väldigt bra och dem som ser den och känner lilla Ana kommer att se henne istället för Isla Fisher! Jag och emelie har aldrig skrattat så mycket. Allt hon gjorde stämmer in på söta lilla Ana. Ja förutom de så var min mamma också där med en date! och så klart så hamnar vi på raden ovanför dem!! vadå pinsamt!
men jag fick hundra spän av henne så det var ju bra :) sedan fick vi skjus hem till Ana och därifrån gick vi hem till Johan för att träffa Linnéa och Anton. det blev en rolig kväll och sedan gick Anna och Emelie hem till mig för att sova!
Nu börjar också LOVET :)

Lördagen
en underbar dag!
man vaknar av att två av mina bästa vänner skrattar och det är underbart väder!
- vad mer kan man begära av livet!
har haft en under bar dag i solen och ätit glass och vart med vännerna <3
Har inte så mycket att bäretta mer om dagen ska nu gå och äta lite mango sorbét!



 Agöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0