chocolate fudge brownie...

Så bar vi oss av till stan utan Linnéa :( men jag, Emelie och Jamal hade väldigt roligt ändå.
vi trippa omkring på Västerlånggatan enligt emelie. Där har man nämligen öppnat en Ben and Jerry´s butik typ. Så självklart blev det lite glass till lunch :) Sedan gick vi runt lite över allt, men till slut hamna vi utanför Grandhotell vid kajen där. Där satt vi och snacka lite skit. sedan bar vi oss hemåt. så vi kasta oss in på ett tåg vid kungsträdgården. Hade en trevlig onsdag i alla fall.



idag skulle jag egentligen in till stan med L & E men det var ju inte det bästa vädret precis. så jag palrade mig iväg hem till L istället :) vi satt och prata om allt och inget, det var länge sedan vi hade en stund för oss själva. sedan såg vi klart på en film som vi börjat se på förut. lite senare joynade E oss. Vi bästemde oss för att åka in till stan i morgon eller på Lördag, ja vi vet att typ inget kommer att vara öppet men då har vi typ hela stan för oss själva ;) nu ska jag hoppa i soffan med alla dem andra små barnen! (syster och Dady)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0