Bye Bye PAJAS :)

Hallå Hallå! 
solen är fortfarande kvar så jag tror inte snön kommer tillbaka, eller den får inte komma tillbaka!
måndagen tillbringade jag med Anna i Vällingby och där träffa vi Elisabeth och Carro sedan Emelie och en annan Carro =)
Skulle igentligen haft picknick med girlsen! men det blide inte så. istället så åkte jag hem till Anna och hade "picknick" med Anna och hennes kusin på stutsmattan. vid sex tiden traska jag hem med musik i öronen från min Ipod <3 det blev en middag och sedan var det bara att åka iväg igen på min CP cykel... hem till Emelie och där var Jamal och Linnéa så vi traska ut på en liten promenad som ledde till Anna! så vi hamna i hennes hal och snacka men mest så mobbade vi lilla söta Anna :)

Anna: när jag var liten så lämnade jag alla mina nappar till kattungarna på skansen! men några hade jag gömt :)
Jag: jag vägrade att ha napp!
Anna: mina syskon fick inte ha napp för att dem ville inte att dem skulle bli som mig!
Jag & Linnéa: Så dina föräldrar ville inte att dem skulle bli som dig! HA HA

Vi hade i alla fall mycket roligt! sedan sa vi Hej Då till Ana för hon ska åka till Tyskland men kommer hem efter Lovet! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0