Ben & Jerry´s in the sun, at old town ... :)

Tisdag lovet närmar sig slutet!
I dag var det bestämt att det skulle bli en Sarah dag :) det blev frukost G.G på morgonen. sedan skildes vi åt och jag gjorde i ordning mig så det blev en dusch och lite mascara och nagellack, sedan gav vi oss av till stan! I stan så gick vi in i lite små butiker och så klart blev det lite glass i den sköna solen. Shoping blev det ju också så nu är plånboken nästan tom..... Sarah morrr! nu ligger jag på en skön madras och bloggar på Sarahs MacBook.självklart lyssnar jag på musik, just nu låten Kissing you som är med i Romeo & Juliet, en favorit i mitt liv <3
Här kommer lite bilder från min och Sarahs dag i stan! Ben & Jerry´s <33
     
     

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0