spring!

Våren är här! solen och härliga promenader :)
ja i morgon är det sista dagen på praon och det käns skönt men ändå litte tråkigt! har ju fest mig vid gullungarna.
igår efter dagis så blev det barnvakt till Leo med farmor och Leo sa mitt namn flera gånger fick typ tårar i ögonen varje gång, viste inte att jag kunnde bli så glad över att höra mitt namn xD sedan blev det en skön promenad på kvällen med Emelie och så klart våldgästade vi lilla Anna <3

I
morgon blir det middag och bio med Anna, Emelie och kanske Betty hon har ju blivit sjuk stackarn! Raring dissa oss för hon har ju lite andra saker att fixa;) typ att förlora sin hatt!

nu ska jag krypa ner i min sköna säng ch försöka sova lite Good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0