choklad fondue <3



I dag hade jag det jätte svårt att komma ur sängen!
Det var så skönt och det var så kalt utan täcke. Men till slut komm pappa en tredje gång och sa till mig . Så då var det bara att parla sig upp. Har haft en slap dag inte gjort något specielt, städat förådet och spelat tv-spel som jag inte har spelat på år och dar! Men van hela spelet då efter några försök på sista bannan!

Nu har jag och syrran precis ätit klart våran choklad fondue med jordgubbar riktikt gått en lördag kväll <3


Kommentarer
Postat av: sarah

Ser gott ut, det där :)

2009-08-23 @ 20:01:03
Postat av: Anna

Det är jävligt gott också ! :) vi måste verkligen göra det i vinter ! :)

2009-08-30 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0