Vällingby

Andra skoldagen, har inte dött ännu.
Men vi har inte haft en riktig skoldag ännu ska inte ha det för än nästa vecka!
I dag så spendera vi dagen i vällingby. Hade olika stationer på torget där i solskenet. Och ett besök på ungdomsmottagningen blev det också (och det är inte varje dag man får dra över en kondom över handen) -tihi. Sedan fick man höra lite om Vällingbys historia och rita av en byggnad. Så jag och Anna satt i solen och stöna varje gång vi rita fel. Sedan blev det lunch i skolan och vi har tydligen ett nytt företag som tar hand om maten och det är unga killar som jobbar där nu :D Så inga tanter som har pms Sedan sällskapa jag med Anna, Emelie, Linnéa och Kasper hem.



Nu har jag lagat middag som blev en kyckling wok och snart ska jag och Sarah gå en promenad till ICA och köpa matsäck till I morgon! Blir tydligen lekar i Ängbyplan så  om nån har vägarna förbi så kan ni få en skymt av mig där, det är lätt att känna igen mig titta efter någon som ramlar hela tiden eller får en boll i huvudet :D   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0