Avrättningen

Första dagen i Skolan, helt okej faktiskt! Det känns bra just nu, har ju Anna kvar i mentorsgruppen. Men annars så tycker jag att lovet har gått jätte fort och det var inte alls länge sedan vi var i skolan! Nya loggböcker har vi fått också riktigt snygga  men nu kan man inte klottra i dom på samma sett som förra året!
 Efter skolan som varade i 30-40 min så gick vi hem till Kasper och där gjorde han och Johan pannkakor, mycket goda. Sedan fick vi höra Kasper och Linnèa sjunga och spela piano. Vackert är mina ord :D Sedan hängde vi lite hemma hos Johan på studsmattan i solen :)

Sedan när man kommer hem så frågar grannen i fall vi vill följa med och köpa Sushi i Brommaplan och det är ju klart att man hänger på! Nu ska jag tvätta håret och hjälpa mamma med tvätten.

Bye...    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0