New Moon

Gosh!! Jag längntar till New Moon gala premiären!!!
Det kommer vara grymt roligt :)
Snällaste Sarah har fixat så att vi kan gå på den, som förra året.
 Då jag såg Twilight på gala premiären. Då var det inte så många som som var där!!!
Men de var ju inte så många som viste vad det var för film.
Medans jag redan innan filmen kom var ett Twilight fan. Kommer ihåg när jag läste ut boken och var helt galen över att det inte fanns mer, men då sa Sarah att det fanns en bok till och att det skulle skrivas 4 st. Lite senare såg vi på Stephenie Meyer  hemsida att det skulle bli en film. Då såg man också förlagen som skulle spela Bella och Edward, och i ett helt år satt jag och vänta på att den skulle visas på bio!!! Hoppas att tvåan blev lika bra som boken! Älskar värkligen boken...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0