Fullt upp...

Gosh!
har inte haft tid att skriva på bloggen denna vecka, skolan har tagit upp all min tid i ett knapp tryck.
fått hur mycket läxor som helst.

MÅNDAG
Anna sov hos mig, hade det mysigt och såg på skins och jag gick runt och panika för viste inte vad jag skulle ha på mig på skolfotot!

TISDAG
Fotografering... hatar skolfoto. Blir alltid missnöjd och tror att allt gick dåligt, varför kan man inte få se den jävla bilden så att man är lungn och ser att man inte ser ut som ett jävla miffo!

ONSDAG
Skit väder, syslöjd i en kvart. Sov hos min morbror men han var inte där, men hade en jätte trevlig kväll med minna kusiner och min moster. Hade en trevlig pratstund gjorde läxor och hade matbio.

TORSDAG
hade bara fyra lektioner och hade det väldigt roligt på dom efter som jag sitte brevid Ludvig och han pratar hela tiden och säger en massa skoj. Nu har jag pluggat hela kvällen och ska snart gå och packa.

Så måste gå Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0