Hemma

Nu är jag hemma! Kom hem i går och var helt slut. Men cykla ändå i väg för att träffa Emelie <3 Vi cykla förbi Carro och där var Jamal och två av hans kompisar (skit trevliga). När jag kom hem var jag helt slut så jag däcka direkt!

Men Öland var helt underbart inga mygg, bara flugor! Bodde med underbart roliga människor ( Sarah och hennes mor).
Hade grymt roligt åt dom två varje dag! Borgholm var en liten stad som, jag blev lite små kär i. Älskar små städer eller byar. Det är så mysigt med en liten hamn och folk med deras dialekter. Öland har också jätte många glass ställen som är jätte bra älskar glass <3 Dom har också en massa Tyskar! Som Sarah säger bara TYSKAR! Men jag förstår iallafall vad dem säger :P Tre års tyska lönar sig (det trodde jag aldrig).  Långa härliga kvällar med god mat som Sarah och jag gjort med Kärlek. Har haft en vecka som inte går att beskriva mer kommer inte ihåg allt roligt som hänt. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0