Botemedel...

Sitter och lyssnar på Can`t take it  låten som jag drogar ner mig i just nu!
Nu har jag vart i Grillby sedan i fredags och åker antagligen hem i morgon.
Har haft det jätte bra här med Anna men har fått jätte ont i magen av någon anledning, Har haft det i ca en vecka, men det har bara blivit värre nu. Men annars är allting bra! 

I går så hitta jag och anna ett botemedel mot mensvärk! Åk MC (en fyrhjuling) den vibrera nämligen och där med så vibrerar magen + att det är sjukt kul att åka! Men då är det så att vi lyckas ju me allt, fråga mig inte hur XD Ja vi åker runt på den där båda två och sedan så kommer det en kurva och i stället för att släppa på gasen så, trycker jag på gasen så vi åker rakt in i boden! Ja det var en jäkla smäll, men ingen blev skadad! Efter det så blev vi tvingade att ha motorcykel hjälm på oss!



Kommentarer
Postat av: Sarah

låter lite läskigt dt där....men dt är bra att ni hade hjälm senare(:

2009-08-10 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0