Nice Monday

Måndag jätte skön måndag vill jag säga!
två lektioner svenska och so hade jätte roligt på so lektionen med Linnéa då vår underbart roliga lärare magister Tjus undervisade oss i religon. Sedan så var det typ tre timmars håltimme så vi tjejer drog upp till Vällingby för att Käka, jätte roligt och mysigt hade vi.
Idrotts provet väntade och gick väl sådär, men klarade det mesta.
Anna följde mig hem så har pluggat och haft det roligt med denna söta lilla unge <3
Sedan blev det plugg på bild uppgiften som typ är klar nu, är faktiskt väldigt nöjd med resultatet.
Så tack till alla mina Vänner som ställt upp som modeller :D

Men nu mina vänner ska jag gå och sova, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0