Onsdag

Nu har jag fått min diagnos jag lider av dyslexi!

Skolan ganska slapp baka pepparkakshus på Hemkunskapen men tyvär så fick jag inte se hur resultatet blev. Men det blev säkert jätte bra! Nu har jag salgit in alla julklappar som tjejerna ska få i morgon. Hoppas dom blir nöjda med gåvor från mig.

I morgon så är det sista skol dagen, eller ja vi börjar klockan 09:30 och ska städa och sedan Bowla så det blir skit Nice! Sedan så blir det skolavslutning senare på kvällen.
Nu ska jag packa ska nämligen sova hos sötnosen Carro i morgon, skabli grymt trevligt. Då är man nära  till Ängbyplan då vi ska in till stan för Julshopping på Fredag morgon :) 

Bytheway det är typ tok mycket snö!!!! Hoppas det håller i sig till Jul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0