Torsdag

Har vart inne i min depp period i två dagar nu!
Gick snabbare att komma över den den  här gången. Men har inte orkat att blogga något.
 

Har inte hänt något speciellt Pluggat in i det sista, haft massa prov denna vecka! Idag så har vi haft Engelska test som gick hyfsat bra och skrev klart min reflektion om filmen vi såg i tisdags, grymt bra In the name of the Father hette filmen. Sedan så drog jag upp till Vällingby med Anna där hon jushoppa och jag gick och simma. Vi träffades upp senare och gick och handla på coop. Köpte lite bak ingridienser och nötter . Vi blev också bjudna på Coca-cola av Coop^^
 NU är jag hemma och ska baka lussebullar så vi har något att bjuda på, på lördag då mamsen fyller år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0