You know how you are!

Jag kommer aldrig att få se Avatar
för det är ingen som kommer villja se den med mig :( 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Jag kunnde ha fått se den med en person men nej hon bjuder någon annan!
MITT LIV SUGER

jag kommer få vänta i evigheter
för att jag kommer ha dött innan jag har sett den!!!!!! 
Du  behövde liksom inte säg att du hade biljetter till den när du ändå viste vem du skulle bjuda. 
Nu kan jag inte sova om nätterna
för jag ligger bara och tänker på Avarar filmen
som jag har väntat på
men aldrig kommer att få se.
NU ska jag titta på Avatartrailen 1000 gånger om
för det är väl bara så nära jag kommer att komma den filmen.
Sedan ska jag gå och begrava mig själv!
MITT LIV SUGER nämnde jag det!



























;)
 

Kommentarer
Postat av: Anabanana

du vet hur du är ? ;) jag retas bara med dej älskling ! :) haha, och gissa vad jag såg precis ? jo nämligen AVATAR ! höhöhö ! <3



puss

2009-12-19 @ 22:41:18
URL: http://ohwanna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nja, resonerade mer på att du fick se New moon med mig och tänkte att då kan jag bjuda Johanna på denna, hon har pratat om den länge. Jag trodde också att hon inte kunde för att hon sa att hon skulle se den med sin familj, men jag hade hört fel.

2009-12-19 @ 22:45:29
Postat av: Nattugglan

HAHA jag vet såg det på bloggen! så nu är det typ kört för mig :)



Sarah serjöst förstår inte du att jag är ironisk! ser inte du den blinkande smileysen???? <3

2009-12-20 @ 10:27:23
URL: http://nattugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0