Fyra små söta Monster <3

SUPLAISE!
I dag har det faktiskt vart en slapp dag i skolan vår projekt vecka sluta med en jobbintervju och en film!
Jag var så dum som valde de engelska jobbet men jag gjorde en utmaning!
Ja intervjun gick väl så där men Tjus sa att mitt personliga brev var väldigt bra så jag fick synerligen bra i kryssat på pappret!
Jag fick också MVG i svenskan från projektet "live i tv-soffan".
Så i veckan har jag varit jätte glad men det är nog också för att jag har haft väldigt roligt med flickorna också!
Tror också att det är för att det är Sport lov!!!

Nu ligger jag, Anna och Emelie i sängen och myser.
vi har i dag firat emelie som fyllde 15 den 2 februari så vi har överaskat henne!
Linnéa kunnde tyvär inte komma men Betty kom.
Så jag och Betty skulle överaska emelie bakifrån men vi hörde inte Annas singnal, vi prata om skånska killar(- tihi) och helt plötslit hörde vi dem i trappan så det blev ett suplaise på ett litte annat sätt än vad vi tänkt oss.
Men vi gick i alla fall och köpte MonsterIca och det är typ världens godaste energi dryck jag någonsin druckigt och vi alla blev små söta Monster!




N
u ser vi på systrarna jeans 2
så nu ska jag sluta skriva, hoppas man får sova i natt men jag tror inte det!
puss puss: Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0