Grillby here she comes

kvällen i går slutade med att jag sov hos Anna en natt till. vi hade skitroligt i går på bion med hannes!
vi fick vänta i 40min på bussen i brommaplan så middagen blev donken.

I dag så blev vi väkta klockan 08:00!!! är inte morgonpigg eftersom mitt namn är Nattugglan. Huset eller kanske gården Anna ska flytta till var väldigt fint men jag lider med Anna för att det ligger för långt bort! men vi hade roligt och frös tårna av oss. sedan blev det lunch i enköping tror jag, var typ någon annanstans för att jag förstår inte tyska helt och hållet!
shopping på åhlens Anna fick väldigt snygga jeans och andra grejor!
fick sedan skjus hem och gjorde iordning mig till min kusins födelsedags middag.

Ett stort grattis till min kära kusin för i dag blir hon byxmyndig! hurra hurra hurra hurra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0