The time of the month!

Morsning Korsning!

Det är inte min vecka! lingonvecka =(
Jag skulle ha åkt skriskor i går men så blide det inte fick världens värkar inne i gamla stan så det var bara att åka hem. Men så klart har jag inga nycklar med mig så jag fick åka hem till Anna=)
Där åt vi min matsäck som bestod av pannkakor.
Hannes var också där och han var hyperaktiv för att han hade druckit en redbull och jag och anna blir ju såklart hans offer. 
Vi förflyttade oss till Tv-rumet och åt winnebröd som Anna köpte medans vi vänta på bussen vid brommaplan.
När jag sitter i soffan så börjar Hannes och Anna bråka med flugsmällare och så klart sitter jag i mitten och tillslut går dem på mig och mitt hår, för att det blir electriskt, jag orkade inte brymig för minna iprem hade börja värka.
Men sedan börja Hannes kickla mig och då blev det en annan reaktion från min sida!
Vid fem gick jag hem och åt middag. sedan började jag och sarah vårt hälso år denna vecka ska vi gå promenader och vi gick hem till Anna och sedan tillbaka. för att det var ett bra mål, och vad gör man inte för att träffa Anna två gånger samma dag=D

I morse så vacknade jag med feber så det var bara att stanna hemma!
Hadetbrahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0