En kväll att minnas!

Fredag, jag är fri !
I dag skulle det bli filmkväll men det blev en tjejsnack kväll! vi hade mycket roligt och skratta åt allt och inget.
Middagen blev chips, ostbågar och glass i stora lass.
vi betede oss som treåringar undrar vad Bettys föreldrar tänkte om vårat snack.
sedan blev det krig med maränger och vatten.
Men nu är jag hemma hos Anna och ska sova här i natt. vårat lilla roliga sluta inte, vi fortsätter hemma hos anna och det slutar med att jag och anna sitter i Annas trap med två madrasser och skrattar åt min hicka som aldrig ger sig! Annas föreldrar + Pelle som alltid är där när jag är där undra vad vi druckit =)
men nu ligger vi och tittar på underbara bilder! 
vi har hittat en fantastisk konstnär som hetter Stella im Hultberg, jag har hittat min kärlek. Hennes konst kommer bli min drog ett tag nu!
(litte skade glädje nu har Anna hicka!)

Men tack för en underbar kväll flickor måste göra om detta någon gång =)

STELLA IM HULTBERG <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0