Näsdroppar my best friend!

I dag så gick jag till skolan utan näsdroppar!
Jag har bara ett ord för dagen KATASTROF! 
jag förstår inte hur man klara sig när man var förkyld då inte näsdroppar  var uppfunet!
jag klarar inte äns en dag! det käns som man ska kvävas och man får springa ut på lektionerna flera gånger för att snyta sig!

Idag har jag fåt pröva på att stå i matsalen och diska,
allas "drömjobb" men  jag och Anna hade iallafall lite kul men inte mycket=/
I dag på engelskan så var det engelska uppsatts för jag var sjuk i måndags. Gick väl så där!
Kommer vara hemma imorn för att min förkyldning släpper inte,
 Idag har jag haft feber och snorat ner alla omkring mig. Tror inte att det blir någon badminton i morgon.
Men jag ska plugga hemma och sedan försöka dra iväg till solna till min bästa faster och hämta Leo på dagiset som jag ska praoa på!

Nu ska jag dricka mitt goa gröna te och läsa Inkheart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0