brevlådor =(

inga läxor, inga läxor, inga läxor, inga läxor!
skulle kunna fortsätta och skriva så hela tiden men de är ju lite tråkigt!
i dag är det tisdag och det innebär att det bara är 3 skoldagar kvar till sportlovet =)
Projekt veckan går framot och i dag har jag får skriva ett eget CV, och jag kom fram till att jag inte har någon stor erfarenhet och är helt inkomptent =) jao detta gjorde vi hela förmiddagen och eftermiddagen blev ett studiebesök på HSB.
efter studiebesöket stannade Anna och jag i stan och gjorde de ena och det andra, sedan drog vi hem till Linnéa och vi hjälpte henne att dela ut tidningar. jag kom fram till att det är jobbigt att dela ut tidningar för att brevlådor är knepiga på ett jobbigt sätt! Alla brevloder är olika vist det är fint men lider med dem som delar ut  post. Tycker att de brevlådor som finns mest i Usa är bäst och syggast!  specielt de gammla godingarna! + att det blir roligare för brevbärarna att fälla upp flagan =)

Kommentarer
Postat av: Faster

FRUKOST :-)

2009-02-19 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0