Teardrops

Lördag!
vill inte! vill inte! är så trött vill stanna kvar i sängen hela dan!
Fredags kvällen sluta med att vi sov i Hannes rum. Vi orkade inte fixa med madrasserna i gästrummet.sov jätte skönt denna natt! Men vi fick inte sova så länge vi ville denna morgon! För att de var massa folk som städade och fixa inför visningen dem skulle ha på söndagen. Vi blev väkta flera gånger under morgonen av underliga ljud! sedan när man äntligen hade sjunkit i djup sömn så väks man av att HANNES lägger sin ISKALLA hand på min fot!
Och han försöker väcka oss genom att hoppa på Anna, dra i täcket och tända släka lampan. Han lyckas inte så han ger upp, men sedan så kommer han ner igen och då är klockan halv ett och vi bästämmer oss för att gå upp. När vi går upp för att äta frökost så är typ alla möbler borta och det är flera olika personer där för att fixa och dona!

Litte senare så går vi hem till mig, Anna ska sova hos mig i natt!
kvällen blev Melodifestivalen,chips, godis och glass. Jag hade något konstigt med ena mitt öga! Det hade svullnat upp och det rann tårar typ hella tiden! efter mitt "gråtande" och melodifestivalen mötte vi sarah och gick en promenad med hunden, det var iskallt men skönt var det att röra på sig. sedan såg Anna och jag en film och läste lite innan vi la oss vi hade faktiskt en mysig kväll =) 
Bråka nästan inte als med min mor och syster!

Söndag!
Hötorget, bio, shoping
och änumer tårar!
Anna, Sarah och jag gick och såg Benjamin Buttons! Tycker att den var sjukt bra gjord!
grät hella tiden men det var inte åt filmen! Jag gick nämnligen in i en blomma/ växt hemma och fick ett blad i ögat! det var något konstigt med mitt öga för varje gång jag hör ett högt ljud så börjar det rinna så in i helvete från ögat! (jag vet jag är sär) men det är minna föreldras fel!
 hade i allafall en trevlig söndag shopa en massa grejor: två tröjor och två parfymer!
sedan följde jag anna hem.
nu ska jag läsa innan jag ska sova min skönhets sömn!

Så tack Anna för en underbar helg <3
PUSS Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0