Bambi på hal is

Måndag/Tisdag

sitter hemma hos lilla Anna är man förvånad ;)
Anna är just nu sur på mig för att jag har plockat ur diskmaskinen! Anna tycker att det inte är något som gäster ska göra. Vist det tycker jag också men nu är det så att jag har sovit och vart här inte vet hur många gånger, då tycker jag att jag kan få plocka ur disken + att jag hittar i deras kök. van iallafall den argumentationen =)

Ja som sagt så åkte jag skriskor i går.
 Det blev jag, emelie, Betty och anna som drog i väg och lekte bambi. Vi hade faktiskt väldigt kul på isen vi, fota och försökte hålla balansen.
sedan blev det shoping jag fynda två par byxor, två par strumpbyxor och två naglack =)
sedan drog jag hem till Emelie för att vi skulle hämta Annas grejor och Emelies för det blir ju såklart en övernattning hemma hos Anna efter en så här trevlig dag!



Emelie ringer Linnéa och Jamal och vi bestämer oss för att ha snöbollskrig.
 så vi väntar på Jamal för att sedan gå hem till Linnéa. Anna är redan där när vi kommer och vi fasnar i Linnéas hall av någon anledning.
När vi kommer ut så börjar snöbolls kriget och Jamal knuffar ner Anna i snön direkt och pricken över i:et är när hon ligger där  i snön och Jamal sparkar snö i ansiktet på lilla Anna (stakars Anna, men kunde inte låtabli att skratta) 
vi drar vidare till någon backe för att åka pulka och på plastpåsar.
vi hade riktigt roligt men sedan blev det väldigt kalt och då gick vi hem till Anna.
 så där slagga vi allihopa i Hannes rum för han var inte hemma. Ja det blev ju inte mycket till att sova.
Jag sov i ungefär i fyra timmar för vi åtta skulle Linnéa upp och då kom också Hannes hem. Morgonen gick åt till att retas med Hannes, kuddkrig och klagandet på att man var trött.
Nu ska jag sticka för vi ska åka iväg och äta någon stans.

Tack till alla som gjorde dem här två dagarna väldigt roliga.
puss och kram semeldag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gumman du vet att när jag kommer till dej nästa gång så går jag direkt till eran diskmaskin ! (a)

Tack för att ni gjorde dessa dagar så underbara !



Hugs&Kisses

2009-02-24 @ 22:37:39
URL: http://breakeble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0