Lördag

Godkväll
Nu börjar min host komma "underbart".
 Men det är vel inte det värsta som kan hända en i liv =)
I dag är det Lördag kväll och Melodifestivalen var skit förstår mig inte på programet längre, men jag tycker ändå musiken är skit så för mig spelar det ingen roll. måste bara ståut med det i några veckor!
 I dag har jag inte gjort mycket mer än att hosta, men var barnvakt till min sötaste kusin Leo. Han är bara för söt. Jag satt vi datorn hemma hos Leo och skrev på donations uppgiften och då kommer han och vill sitta i mitt knä och se vad jag gör så där satt vi och lysna på musik och lekte med tangenbordet. sedan ville han att jag skulle värma hans fötter för att dom var kalla (a)


Nu sitter jag och lysnar på superchick det var länge sedan!
så det blir inge mer i kväll see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0