Fun day, funnier night!

Torsdag
Okej vi såg en film, men inte någon av dem vi valde ut! Är jag byxlös eller är jag halft byxlös?
Jag tvinga på Emelie och Anna att se Awake en bra film som handlar om en kille som ska gå igenom en hjärt transplantion och bedövningen hjälper inte! Han är helt medvetslös men han hör och känner allt! Mycket bra film med Jessica Alba och Hayden Christensen.
kvällen var i allafall rolig!
Fredag
Planerat att hjälpa min faster att passa Leo med farmor vid tre tiden.
Men innan blev det shoping med flickorn minus Betty =(
Men Linnéas syster Astrid/ Rapunsel följde med =)
så om man var i solna kanske man såg ett galet gäng gå omkring och shopa.
sedan gick jag hem till faster och Anna fick följa med för hon hadde glömt nycklarna hem. Faster kom hem från jobbet runt sex tiden och då blev det en god middag som farmor och faster samarbetat med att få ihop. Det blev räksoppa och créps. super gott va det iallafall! sedan åkte vi hem till Jamal där vi träffa Emelie och Linnéa igen och vi såg en skit dålig film som Emelie var tvungen att se. ( Emelie du får aldrig välja film igen!!) sedan hade vi väldigt roligt till musik mer tänker jag inte berätta =) sedan kom min snälla Mamma och hämta mig för hon ville inte att jag skulle gå ensam hem eller jag fick inte!
Nu ska jag göra iordnig mig för natten men kommer nog inte kunna sova.
Hugs and Kisse//
Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0