Onsdag


Tycker att dagarna går för snabbt! snart är det skola igen och jag orkar verkligen inte tidiga mornar!
men idag har jag vart på IKEA med pappa och syster 
fick ett påslakarn, en filt , en sopkorg och ett doftljus som doftar vanillj av min snälla pappa.
Sedan åkte vi förbi Outleten i Barkaby och där  råka jag köpa tre böker =)
 
jag kan verkligen inte gå in i en bokbutik utan att köpa någon bok! men älskar böker så de gör inget, bara de att plånboken blir lättare och lättare.Nu är det också bokrea som är bra men mina pengar kommer att ta slut.
När vi kom hem så börja jag städa i mitt rum de behövdes kan jag säga. Fick pappa att sätta upp spegeln över mitt skrivbord så nu ser det mycket bättre ut. har litte kvar men tänkte ta en paus, så här hamna jag  framför datan.

Nu är de middag så måste avsluta.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0