Spik attack och fondyspett!

Tisdag en lite bättre dag! Men går fortfarande runt i skolan och drömmer =o
I dag var det våran långa dag men vi fick sluta tidigare för vi flörta lite med Maggis ;)
 Men tro inte att man får ledigt! så jag gick hem till Anna för att plugga!
vi plugga i hela två TIMMAR och 40min! (otroligt)
ja det blev iallafall sent så jag orka inte gå hem så jag slaggar här i natt=)
Middagen bestog av våfflor som jag och Anna gjorde!
efter städningen i köket där jag och Anna stökat ner så Kommer självklart Hannes in. 
Han har också trampat på en SPIK! men han är cool lugn medans jag som inte tål sådant trippar omkring på tårna och skriker AJ! Vet nästan hur det käns har tryckt in ett fondyspett i handen!
men nu ska jag och Ana göra i ordning oss för natten.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0