13/1-08

Here we go agen!

 Nu har skolan börjat på riktigt! Man får självklart en hög med läxor!
 men annars tycker jag det har vart ganska bra i skolan nu när Anna är tillbaka. I dag hade vi väldigt kul i skolan jag har nog aldrig skrattat så mycket. Men i morgon ska vi få håltimme i svenska och då ska jag förmodligen hem till Anna och plugga till Tyskan (vad skulle jag gör utan dig sötis).

I morgon blir det sy-slöjd hela förmidagen.
Så då är jag och Raring själva, men vi brukar ha ganska kul på sy-slöjden.Vi har också fått en ny lärare och jag hoppas att jag gillar henne bättre än den vi hade inan.
men nu är klockan mycket och jag ska krypa ner i säng och FÖRSÖKA sova.

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0