17 Januari 2009

I dag har jag haft ganska tråkigt! Åt frökost framför Tv:n,
såg på Gilmore girls (alltid lika roligt). 
Sedan tog jag ett bad och läste en bok. försökte plugga men det gick inge vidare. så jag prata lite med anna i telefon.

vid fem så gick jag och sarah ner till sandra för vi skulle ha en tjej kväll. så vi gick ner till ICA och hanlade. men när tre  hungriga tjejer ska handla så går det inte framot. efter 45min så gick sandra och handla två bananer:

Kassören: Hej!

sandra: Hej! jag tänker äta dem här för att vi är tre hungriga tjejer,
 som ska handla mat och det går inte så bra.

Kassören: skrattar och säger att det är okej!

Middagen blev iallafall klar och efter den så började vi klä ut Sandra till en godisbit =D hade väldigt roligt.
kan kanske lägga ut foto av resultatet senare men nu måste jag kila sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0