21 januari 2009

Hallå Hallå!

Sitter hemma hos Sarah har pricis sett på gossip girl! (blir bara bättre och bättre)
I dag har jag och symaskinen bråkat, haft sy-slöjd hela förmiddagen så jag är nästan klar med min kjol. (jippi)
Tycker att NOläxförhöret gick väldigt bra! Så det är bara att hoppas på att nästa går lika bra på fredag.
har vart hemma hos Anna igen, men idag var Raring också med. Vi plugga i dag engelska läxan (jag och Anna har blivit riktiga plugghästar x)

Imorgon så har vi halvhemstudiedag (YATA!) Men vi kommer nog vara kvar i skolan iallafall, vi måste ju bli klara med Live i tv.soffan!

Nu ska jag snacka lite skit med sarah innan jag gör i ordning mig för natten! 
hadebraHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0