25 januari 2009

Hallå!
I går var jag på en modevisning som min granne höl i. Jag och Sarah fick vara med att fixa modellerna och mycket annat.
Dem hade då godis tema så vi fick strösla modellernas hår och kropp. (ska försöka fixa fram bilder)
Já det blev mycket städning efteråt så jag kom hem 24:00. Är så trött i dag, men modellerna blev skit bra! Men en sak har jag lärt mig och det är att inte springa runt i klackar i åtta timmar har skit ONT i fötter och ben. 

Ska egentligen plugga för jag har G-test på tisdag i So och No- prov på torsdag men nu är det så att jag är hemma hos mamma och plugg materialet hemma hos pappa!
Deta är ett stor problem när man har skilda föreldrar!
I kväll ska jag på middag hemma hos min gammla barndoms kompis som jag inte har träffat på ett bra tag!
Så jag får typ plugga där (suck man blir aldrig fri från skolarbete)

Nu ska jag hoppa in i Duschen, så  vi ses// Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0