26 januari 2009

Jag hatar när man vaknar på morgonen och man är så torr i halsen att man inte kan andas!

"Greet" jag är sjuk!
har ont i hals och det käns som om någon har slagit mig på ena sidan av ansiktet!
så jag gick ut till pappa och bad honnom sjukanmäla mig. sedan sms:ade jag Linnéa.
sov sedan till 15:36, var värkligen trött.
Gick sedan ut och satte mig i soffan och såg på en film: The Darkenes, den var skit skum!
imorgon ska jag försöka gå upp till skolan. Har halv hemstudie dag så det är bara två lektioner, men vi har ett prov imorn på upplysningstiden så jag måste plugga (suck)

Adjö!
                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0