Tankar

som vanligt när man väl har jobbat sig upp så åker man ner i skiten igen!

Deprimerad igen, räcker det inte snart, har måt dåligt de senaste fem åren. Nu när 2009 kom så trodde jag att allt skulle bli bättre! men nej när man vart hemma två dagar så åker man ner i det svarta hålet igen.
Kommer jag vara glad en längre tid någon gång? Eller får jag bara vara glad när jag är med mina vänner?
Just nu käns det som om jag aldrig kommer kunna ta mig ur det svarta hålet!
 men jag kanske bara känner så i dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gummn', jag vet att detta kanske låter som sådant ytligt prat, men jag vill att su ska veta att jag finns här för dej, hur dåligt du än mår, var du än är,

- you know what I meen,

I will always be there for you.




Din.

2009-01-27 @ 17:19:21
URL: http://breakeble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara min underbara. Jag vet inte vad jag ska säga. Visst har jag varit i samma skit hål som du men, hur fan kommer man upp?

Och jag vet att i dina öron kan det låta som ren bull shit. Men sara, jag lovar jag följer med dig.

Hela vägen genom den,<3

2009-01-30 @ 10:47:22
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0