Halvblodsprinsen

Harry potter och halvblodsprinsen var GRYMT bra!
Tycker jag, men det var ju som vanligt att filmen inte var lika bra som boken! Har ju också läst boken några gånger så jag såg ju direkt det som inte var med i filmen och det som inte var med i boken. Så vissa saker hade dem tagit med men som var på ett helt annat sätt i filmen. Men förutom det så var den bra! Den hade oxå mycket humor, bäst var när Harry tagit Felix Felicis och när Ron fåt i sig en kärleks dryck, säger bara att dem båda gossarna gjorde ett strålande skådespeleri!
Blev faktiskt lite tårögd när Dumbeldore dog!
Men det som störde mig mest i hela filmen var att två killar jag satt brevid prata FAN hela tiden och kunde inte sitta stilla i mer än en minut. + att han som satt brevid mig sprang ut och in hela tiden! Om man är på bio får man fan hålla käften och vara intreserad av filmen och inte prata om något annat! Det är därför man går på bio för att man vill se filmen! Var fan på väg att hälla drickan över honnom efter att ha sagt till honom en x antal gånger!


Men annars var kvällenTOPPEN :D
Så nu ska jag hoppa i säng och läsa, är ju en nattuggla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0