Härlligt, härligt

Yes nu är jag hemma, åkte från Grillby i morse och dagen kvällen har jag spenderat ute på Djurgården. Härligt, härligt där åt vi gott och grilla. Självklart blev det glass lite senare. Hade ett underbart väder, det små duggade bara i ca: 5 min. Men annars var det jätte skönt. Vi prata och spela olika spel. Läste lite gjorde jag också, det var iallafall grymt mysigt! Shopping har jag också hunnit en ny kjol och nya leggings efter som mina leggings har en benägenhet av att gå sönder när jag är med Anna!
Sedan blev det en promenad med Hannes och nu ska jag typ se en film, eller läsa har inte riktigt bestämt mig ännu!
Jag får nog låta ödet bestämma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0