Bilder från min och Annas vecka på Blidö <3

Har lite tråkigt och leker lite med Sarah's data och såg då att hon har bluetooth på datan så då var det bara att skicka över bilder från Landet. Då jag och Anna var där :D Så här sitter jag nu och tittar på bilderna och mins de härliga sommar dagarna. Medans det oskar och regnar så in i sjutton här i Stockholm :(
Solnedgång varje kväll på bryggan...
Självklart så blev det lite yoga övningar

Anna gör lite av varje...
NEJ, fingret är inte i min näsa!!

Anna i SOLEN...

Den sköna naturen på Blidö...


Tro det eller inte, 
men jag har faktiskt panikat mig från kamerna till Anna....
Självutlösare är allt bra att ha :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, sjukt kul bilder :)

puss <3

2009-07-08 @ 22:50:02
Postat av: Anonym

W"AAAAAAAAAAAH ! Sara du är ond ! :) Love ya (a)

2009-07-10 @ 12:13:44
URL: http://itisaboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0