MANGO

Har nu kommit hem från landet var där i två dagar med min syster och mor. Men åkte hem i dag för att världens bästa Sarah fyller 19 i morgon! 19 kan typ inte fatta det hon har blivit så stor *blink, blink* Nej men det jag inte fattar är att hon umgås med lilla mig på 15 och ett halvt. Nej men då i morgon så blir det en jätte god frukost med frukt sallad som inne håller bland annat Jordgubbar och MANGO älskar verkligen MANGO! + att vi ska dricka ett jätte gott Mousserande Jordgubbsvin som är Alkoholfritt. Super gott som vi endast dricker den 11 juli :) Men nu ska jag kolla buss tider för kommer antagligen ta bussen till Landet igen för vad ska man göra i Stockholm när man kan vara ute på landet. Men har inte bestämt mig om jag ska ta en i morgon kväll eller på söndag får väl se när dem går.

SL here I come...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0