Hornsgatan

SÖNDAG
Nu är jag hemma igen.
Igår så vaktade jag farmors lägenhet + Stig på Hornsgatan. Jag och Sarah drog dit igår vid 13:00.Innan köpte jag lite grejer på Topshop. Men sedan så har jag vart inne i stan. När vi kom dit så såg vi att Farmor (vi var i hennes lägenhet) inte hade någon dvd så där sprack vår film plan, men sedan när vi gick till parken för att äta lunch vid 7-ELEVEN så såg vi en hyrbutik och där hade dem några VHS filmer så då hyrde vi två VHS:er. Sedan kom vi hem och jag somna på golvet och Sarah på soffan. När vi vakna så planerade vi middagen och vi två är bäst på att planera. Så vi gick ner till Hemköp och köpe goda grejer till våran wok. (Det bästa med att bo inne stan är att man bara behöver att gå utanför dörren när man behöver handla något) Efter middagen så såg vi en av filmerna kommer inte ihåg namnet (som vanligt). Sedan gick vi en promenad och vi hamna i Slussen så vi satte oss på en bänk och tittade ut över vattnet, skit mysigt. Men kära Sarah glömde kameran!
Sedan gick vi hemmot och slog på nästa film, jag kunnde såklart inte sova så jag la mig på spikmattan och lyssan på lite klassisk musik, men klarade inte mer än tio minuter sedan höl jag typ på att dö. Sedan hoppade jag också i säng.

MÅNDAG
vaknja av att alla bilar utanför fönstret tuta så då var det bara att stiga upp, så en god frukost blev det sedan en promenad. Sedan har vi mäst tagit det lungnt Sarah och jag. Kvällen har jag spänderat med min Mor och Sarah + hennes mor. Vi gick ut och åt lite och hade det mysigt. Nu ska jag tvätta lite för drar ju till Öland på onsdag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0