Sarornasdag...

Nu är jag hemma i Stockholm :D har vart på landet i några dagar nu och har haft det jätteskönt. Målat, badat, bakat och umgåtts med mina morföräldrar<3
Har också träffat mina morbröder och kusiner. 
Igår så var det målarskolans utställning som jag jobbade på och tjänade lite riksdaler :D (Så i morgon ska jag in till stan och köpa ett par skor) 
Senare på kvällen så var det Korpholmens båtklubbs fest. Som var mycket roligt och där träffa jag mer roligt folk.

19 JULI
I dag är det min och Sarah´s namnsdag :) Så jag tog bussen hem från landet efter att jag och min kusin Hanna som precis kommit hem från Florida hade badat! Så nu har jag och Sarah ätit en god middag + glass till efterrätt. Nu har vi skålat med bubbel och snart blir det en film.


Namnsdags barnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0