Weekend in Grillby

Till baka från Grillby.
Ja, det är där jag har varit hela helgen :) Har inte kunnat skriva något för att Anna kanske skulle få reda på våra planer. 
Planen var så att jag och några till skulle supraisa henne för att hon fyllde 15 i fredags. Så då hämta hennes mamma oss här i stockholm. Sedan supraisa vi henne i Grillby. Men så klart blir inte skit ungen <3 förvånad! Vet inte varför?
Hon är nog inte så dum som hon ser ut ;)
Men vi hade i alla fall grymt roligt. Grillning, tårta, skratt och myggor! vad mer kan man kräva av livet! 
Vi sov inte mycket heller eller jag sov inte mycket medans resten var uppe hella natten!
Tror nog att den där espresson slog slint i oss alla. På morgonen så drog rästen i väg medan vi morgon trötta människor ( jag och Jamal) stannade och det slutade med att vi slagga en natt till. Dagen var väldigt seg ingen av oss kunde tänka klart... om vi äns tänkte! Det oska och regna så det blev en film som vi halv sov framför och jag förälskade mig i Smila hunden som "såg" filmen med oss. Senare på kvällen så blev det Picturenary med Annas familj och fler. Till slut blev det en skräck film så att ingen av oss skulle somna. Det funkade också! Sedan så somna vi i Annas myshörna men det var sjukt varmt höl typ på att dö så förflytta mig till Annas stor säng! Sedan kan jag bara säga att vi sov ett bra tag!


Grillby gänget ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0